Del 20 i 23 de gener de 2006, Parets celebrarà la Festa Major d'hivern amb més d'una vintena d'activitats adreçades a tots els públics. La festa començarà el divendres 20 de gener amb el correfoc de Bruixes i Dimonis pels carrers de l'Eixample. Al vespre, al Pavelló Municipal d'Esports, tindrà lloc el concert Parets rock '06 amb l'actuació de diferents agrupacions que integren músics locals. La festa continuarà l'endemà amb la IX edició de la Calçotada Popular i les diferents activitats associades que es duran a terme al Casal Can Butjosa. La programació, que es perllongarà durant tot el cap de setmana, inclou concerts, un espectacle pirotècnic, la passejada de gegants, la XI Fira d'artesans, el ball de Festa Major a càrrec de l'orquestra Volcán, la tradicional audició de sardanes amb la Cobla Ciutat de Manresa, o el parc infantil amb jocs i tallers per a nens i nenes de totes les edats.
Un dels plats forts de la festa, i coincidint amb el 9è aniversari del Teatre Can Rajoler, serà la representació de l'obra V.S.O (Versió Original Subtitulada), una producció de Teatre Lliure i Mom Produccions, interpretada per Paul Berrondo, Andrés Herrera, Vicenta Ndongo i Elena Fortuny.
En el marc d'aquesta festa, tindrà lloc l'acte de cloenda de l'Any del llibre i la Lectura a Parets. Entre els dies 16 i 20 de gener de 2006, els lectors que ho desitgin, podran escollir i demanar en préstec a qualsevol de les biblioteques aquell llibre que "salvarien" si visquéssim en una societat on estigués absolutament prohibida la lectura i s'ordenés la crema de tots els llibres, prenent com a referència Farenheit 451. L'objectiu principal és saber quins són els llibres més estimats i valorats pels paretans. Posteriorment seran exposats a les biblioteques.
D'altra banda, el 23 de gener, durant la celebració del parc infantil es realitzarà un taller de recollida de desitjos relatius al món del llibre que es penjaran en un arbre simbòlic. Els missatges hauran d'estar relacionats amb el futur dels llibres, el plaer de la lectura, la tria del llibre predilecte o l'Any del Llibre i la Lectura a Parets, entre d'altres.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2006 a les 09:45
Et pot interessar
-
Cultura Un camió-teatre farà parada al Vallès Oriental aquest octubre
-
Cultura Festa Major de Cardedeu 2025: del 13 al 17 d'agost
-
Cultura Així va anunciar l'alcalde de Granollers que la Festa Major canviava de dates l'any 1930
-
Cultura El 9è festival Panoràmic de Granollers reflexiona sobre «el nou ordre visual»
-
Cultura Endinsa't en l'única adoberia medieval conservada de Granollers i viatja al passat
-
Cultura La revetlla de Sant Joan 2025 a Granollers: tota la informació