La Roca del Vallès es prepara per celebrar la Festa Major, que es celebrarà del 6 al 9 de setembre. Per començar, aquest cap de setmana arrencaran les proves de l’Agility a l’IES i el tret de sortida el donarà, com ja és tradicional, el divendres 6 de setembre, la cercavila de trabucaires i gegants i el pregó, enguany a càrrec de la Penya Blaugrana de la Roca. Així, la Roca acollirà un gran nombre d'activitats i propostes de tot tipus i per a totes les edats. Durant els mateixos dies de la Festa Major també s'instal·larà la fira d’atraccions al carrer Prat de la Riba i a la plaça Sant Jordi.
Entre totes les activitats destaquen les cercaviles, els correfocs, els concerts dels joves, les activitats infantils, la fideuada popular, la baixada de carretons, la mascletà, el joc de colles, les havaneres i, com sempre, el ball de confeti i el tradicional castell de focs artificials. Són moltes les activitats que es presenten com a novetats en la festa d’enguany. El concert del grup All Star Karaoke del divendres 6 de setembre que enllaçarà amb l'espectacle de Toc i Foc, la fira de productes de la terra amb jocs tradicionals durant tota la jornada de dissabte 7 de setembre que organitza l’Assemblea Nacional Catalana de la Roca del Vallès, l'obra de teatre La abuela echa humo del grup de teatre el Paraigües i el Pintòdrom, que tindrà com a protagonistes els gegants, els quals es pintaran a la paret del carrer Prat de la Riba.
Acte institucional amb motiu de la Diada
També destaquen les activitats esportives, com els campionats de petanca, el torneig de pàdel i els partits de futbol. I, com cada any, la Marxa de la Roca. En el mateix programa d’actes hi ha les activitats relacionades amb la Diada Nacional de Catalunya de l’11 de setembre. Destaca l’acte institucional, un any més, a la plaça de l’Ajuntament, basat en una ofrena floral amb motiu de la Diada, en la qual participen particulars i entitats amb la cantada a càrrec de la Unió Coral Centre i Energia.
A més a més, aquest any l'Ajuntament organitza una mostra de programes de festes majors del municipi que conserva entre els fons del seu arxiu municipal amb fotografies i fragments de textos representatius. L'exposició es podrà visitar del 4 al 18 de setembre al vestíbul del Centre Cultural de la Roca del Vallès.
La Roca es prepara per celebrar la Festa Major
All Star Karaoke, Port vell i la Chatta són algunes de les apostes musicals del 6 al 9 de setembre

ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’agost de 2013 a les 17:00
Et pot interessar
-
Cultura Alumnat de l’institut Cumella i de l’Escola Pia de Caldes empaten a la 3a edició de la Lliga de Debat
-
Cultura El 16 i 17 de maig Granollers serà l’escenari de la 4a edició del festival Límbic
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Granollers: 10 i 11 de maig
-
Cultura El 14è Cicle de Jazz de L’Ametlla del Vallès aposta presentacions de nous treballs
-
Cultura Un miler de persones celebren l’Aplec de Sant Sebastià de Caldes
-
Cultura Prop de 250 alumnes a la trobada de cooperatives escolars de Granollers