La Roca Village celebra la seva primera Festa Major

Publicat el 27 de juny de 2006 a les 15:03
La Roca Village ha organitzat, com cada any, moltes activitats i animacions per aquest estiu destinades a tots els visitants. Aquest any, però, l'oferta s'amplia amb la seva pròpia Festa Major. Del 4 de juliol al 19 d'agost s'han programat varies activitats com ara correfocs, gegants i capgrossos, accions gastronòmiques amb productes típics, mercats d'artesania i oficis, concerts de música, activitats per a nens, etc... Aqui podeu consultar l'agenda prevista.

L'acte inaugural es farà el proper dimarts, 4 de juliol, a les 19h amb el tradicional pregó, que anirà a càrrec del xef Ramon Freixa (reconegut per utilitzar la cuina més tradicional donant-li un toc innovador), i després continuarà amb la sortida dels Gegants i Capgrossos de Granollers i La Roca del Vallès, para acabar amb el típic Correfoc que no pot faltar en tota Festa Major, a càrrec de la Colla de Diables de Granollers.

L'acte de clausura es farà el 19 d'agost i hi haurà altra vegada els Gegants i Capgrossos de Granollers i La Roca del Vallès. A més, es podran escoltar havaneres acompanyades d'un rom cremat.

Aquestes activitats coincideixen amb l'inici a La Roca Village de la temporada de descomptes addicionals i amb l'ampliació de l'horari d'obertura, que serà de 10:00h a 22:00h.

AGENDA D'ACTES

INICI D'ESTIU: Pregó, Cercavila dels Gegants i Capgrossos de La Roca del Vallès i dels Gegants, Capgrossos i Drac de Granollers
Dimarts 4 de Juliol a les 19:00h

OFICIS TRADICIONALS: Terrissaire, Cistellera i Picapedrer
Els dimecres 5, 12, 19 i 26 de juliol i 2 i 9 d'agost de 10:00h a 21:00h

La Vinoteca Torres amb cates de vi
Tots els dimecres del 5 de juliol al 16 d'agost

MÚSICA EN VIU: versions de pop-rock, jazz, blues i brasil
Els dijous 6 i 20 de juliol i 3, 10 i 17 d'agost de 19:00h a 20:30h

BALLS TRADICIONALS: Els dijous 13 i 26 de juliol de 19:00h a 20:30h

MERCAT ARTESANAL AMB L'ASSOCIACIÓ DE PRODUCTORS ARTESANALS PER A LA QUALITAT DEL VALLÈS ORIENTAL:
Tots els divendres i dissabtes de juliol i agost de 10:00h a 21:00h

POESIA PER A VIANANTS: Dimarts 11 de juliol de 19:00h a 20:15h

ROURAVENTURA, ACTIVITATS INFANTILS: Divendres 15 i dilluns 17 de juliol i divendres 5 i dilluns 7 d'agost de 10:00h a 21:00h

GRAN FIDEUÀ: Dimarts 18 de juliol a partir de les 19:00h

ACTUACIÓ DELS CASTELLERS DE BARCELONA: Dissabte 22 de juliol a partir de les 18:00h

CAMPANYA D'ESTIU DE DONACIÓ DE SANG AMB EL BANC DE SANG: Dilluns 14 d'agost a partir de les 16:00h

FI DE FESTA: Cercavila dels Gegants i Capgrossos de La Roca del Vallès i de Granollers i havaneres amb Rom Cremat

EXPOSICIÓ I VENDA D'OLIS D'OLIVA AMB DENOMINACIÓ D'ORIGEN:
Del 24 al 29 de juliol de 10:00h a 21:00h

EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA I AUDIOVISUAL dels Castellers de Barcelona per Mireia Feliu i Exposició dels Gegants i Capgrossos de La Roca del Vallès i Granollers: Del 4 de juliol al 19 d'agost de 10:00h a 21:00h
Agenda subjecte a canvis