La Biblioteca Pública de la Roca del Vallès inaugurarà aquest divendres, dia 1 de desembre, a les 20'00 h del vespre, l'exposició "El dia que el lienzo adquiera conciencia vais a pintar en el suelo" de l'artista local Manel Vizoso.
L'exposició està integrada per 10 obres de 60x50 cm i la tècnica utilitzada és la tinta sobre collage. El contingut es doble: per una banda Vizoso ens presenta la seva obra escrita com una crítica de l'art; per altra banda, la part gràfica, ens descobreix el procés que segueix una obra abstracta, des de la idea figurativa a la seva plasmació en una composició abstracta.
La crítica a l'art de l'artista es plasma en la seva definició d'art "¿Dónde más puedes ponerte en evidencia sin consecuencias?; poli toxicómanos blandos, neohippys sin ideología, hijos de padres acomodados simultaneando las alpargatas con la video creación, neuróticas obsesivas con la idea de matar a su padre; toda clase de rapiña tiene sitio en el estómago para un trocito de ese cadáver que es el arte hoy".
L'exposició es pot visitar entre l'1 i el 16 de desembre al vestíbul de la Biblioteca, l'horari és matins de dll a dss de 10'30 a 13'30 h i tardes de dll a dv de les 15'30 a les 20'30 h.
Aquesta exposició forma part del cicle MARC 2006, Mostra d'Art de la Roca, iniciativa que s'ha posat en marxa des de l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de la Roca del Vallès, amb la vocació de donar a conèixer els treballs dels artistes locals.

ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2006 a les 12:02
Et pot interessar
-
Cultura La revetlla de Sant Joan 2025 a Granollers: tota la informació
-
Cultura La docent i escriptora de Cardedeu Aida Sunyol guanya el 45è Premi BBVA de literatura
-
Cultura Alumnat de l’institut Cumella i de l’Escola Pia de Caldes empaten a la 3a edició de la Lliga de Debat
-
Cultura El 16 i 17 de maig Granollers serà l’escenari de la 4a edició del festival Límbic
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Granollers: 10 i 11 de maig
-
Cultura El 14è Cicle de Jazz de L’Ametlla del Vallès aposta presentacions de nous treballs