Sovint en el món de la publicitat trobem perles rares que, per diferents motius, aconsegueixen arribar directes a l'espectador. És el cas d'aquesta petita obra d'art que us portem avui, un espot publicitari realitzat de forma magistral i que, a més, convida a la reflexió. Una breu reflexió, si voleu, com l'anunci. Però sobre aspectes eterns, com la brevetat de la vida, sobre somnis i experiències mai viscudes.
El vídeo és obra del director australià Jeremy Rouse. En el minut i escaig que dura hi podem veure una jove visitant indrets remots, vivint tota mena d'experiències intenses, arriscades o divertides. Envia les seves aventures a l'avi que, en la distància, va marcant d'una llarga llista les experiències que la seva néta, suposem que per ell, va vivint. El final, melancòlic i emotiu, deixa la conclusió oberta a interpretacions i el missatge de marca ben clar. En definitiva, un exemple de llibre de bona publicitat.
L'emotiva història entre un avi i la seva néta
Un espot publicitari realitzat de forma magistral que convida a la reflexió

Ara a portada
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
-
-
Societat Un incendi en una nau d'autocaravanes de Granollers obliga al confinament d'una zona comercial
Publicat el 14 d’octubre de 2014 a les 18:00
Actualitzat el 14 d’octubre de 2014 a les 20:14
Et pot interessar
-
Cultura Les autores i autors locals i comarcals, protagonistes de Sant Jordi a Granollers
-
Cultura Oms estrena «Molt lluny» a l’Edison amb la presència de David Verdaguer i Ilyass El Ouahdani
-
Cultura Canovelles prepara un Sant Jordi ple de cultura i tradició
-
Cultura «La pel·lícula posa la lupa en les minories i ens fa reflexionar sobre el nostre rol dins la societat»