Sovint en el món de la publicitat trobem perles rares que, per diferents motius, aconsegueixen arribar directes a l'espectador. És el cas d'aquesta petita obra d'art que us portem avui, un espot publicitari realitzat de forma magistral i que, a més, convida a la reflexió. Una breu reflexió, si voleu, com l'anunci. Però sobre aspectes eterns, com la brevetat de la vida, sobre somnis i experiències mai viscudes.
El vídeo és obra del director australià Jeremy Rouse. En el minut i escaig que dura hi podem veure una jove visitant indrets remots, vivint tota mena d'experiències intenses, arriscades o divertides. Envia les seves aventures a l'avi que, en la distància, va marcant d'una llarga llista les experiències que la seva néta, suposem que per ell, va vivint. El final, melancòlic i emotiu, deixa la conclusió oberta a interpretacions i el missatge de marca ben clar. En definitiva, un exemple de llibre de bona publicitat.
L'emotiva història entre un avi i la seva néta
Un espot publicitari realitzat de forma magistral que convida a la reflexió

ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2014 a les 18:00
Actualitzat el 14 d’octubre de 2014 a les 20:14
Et pot interessar
-
Cultura Alumnat de l’institut Cumella i de l’Escola Pia de Caldes empaten a la 3a edició de la Lliga de Debat
-
Cultura El 16 i 17 de maig Granollers serà l’escenari de la 4a edició del festival Límbic
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Granollers: 10 i 11 de maig
-
Cultura El 14è Cicle de Jazz de L’Ametlla del Vallès aposta presentacions de nous treballs
-
Cultura Un miler de persones celebren l’Aplec de Sant Sebastià de Caldes
-
Cultura Prop de 250 alumnes a la trobada de cooperatives escolars de Granollers