Més de 30.000 persones han passat per la Fira de Nadal de Caldes de Montbui, que ha tingut lloc aquest cap de setmana i que ha repartit 150 parades des de la plaça de l’Església fins el final del carrer del Pont, passant per la plaça de la Font del Lleó, el carrer del Forn i la plaça de Can Rius. La plaça de l’U d’Octubre, el carrer Font i Boet i la plaça Catalunya, que han estat escenari d’activitats paral·leles a la fira, també han estat molt concorregudes.
La cocció del brou a la plaça de la Font del Lleó, que ja va començar divendres a la tarda, s’ha mantingut durant tot el cap de setmana, éssent un dels grans atractius d’aquesta fira de Nadal, artesania, herbes i alimentació. L'Ajuntament calderí ha precisat que dimenge a les 4 de la tarda ja s’havia acabat el brou i no es van poder servir més racions. En total, se n’han servit 10.000.
Les activitats paral·leles a la fira, com els tallers infantils, el Caga Tió, les sardanes, l’exposició de vehicles antics, el Movember Moustache Day "també han tingut molta afluència de gent", segons l'organització.
Més de 30.000 persones visiten la Fira de Nadal de Caldes de Montbui
Cultura
S'han servit 10.000 racions de caldo
- Aspecte que oferia la Plaça de la Font del Lleó -
- Ajuntament de Caldes de Montbui
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja Neus Climent
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
Publicat el
02 de desembre de 2019 a
les 21:01
Actualitzat el
02 de desembre de 2019 a les
21:11
Et pot interessar
-
Cultura
Arriba la primera edició de La Castanyada del Cabró Rock aquest cap de setmana a Montmeló
-
Cultura
Un camió-teatre farà parada al Vallès Oriental aquest octubre
-
Cultura
Festa Major de Cardedeu 2025: del 13 al 17 d'agost
-
Cultura
Així va anunciar l'alcalde de Granollers que la Festa Major canviava de dates l'any 1930
-
Cultura
El 9è festival Panoràmic de Granollers reflexiona sobre «el nou ordre visual»
-
Cultura
Endinsa't en l'única adoberia medieval conservada de Granollers i viatja al passat
