Dues noves exposicions, activitats per a grans i petits, concerts, xerrades, itineraris i cursos d'art formen part d'una programació variada i amb propostes per a tothom! Per gaudir i fer del museu un lloc de trobada, de relació i de cultura.
Com cada any el Museu Arxiu Tomàs Balvey ha editat l'agenda d'activitats del semestre, on s'hi presenten les noves exposicions i activitats. Enguany, les propostes són ben variades, amb més de 20 activitats, des de exposicions, tallers, cursos o concerts
Per aquesta temporada, i com a activitats extraordinàries, es té previst presentar, el proper 22 de setembre, el primer conte de la col·lecció: Històries de la Història que tenen com a protagonista el Follet Verdet del Museu. El primer d'un seguit de contes escrits per Sessi Sitjà i dibuixats per Maria Vidal que serviran per apropar la història i el patrimoni de Cardedeu als més petits.
Una altra de les publicacions que també presentarà el Museu és la Guia de visita del jardí del Museu, un recull indispensable per a conèixer les plantes medicinals i especialment les del Museu.
I encara cal destacar les activitats programades per el cap de setmana de les Jornades Europees del Patrimoni. Una sèrie de representacions teatralitzades en els escenaris reals de l'estiueig que es duran a terme amb la col·laboració d'Artescena. Durant dos dies , en lloc i moments diferents, tindran lloc petites escenes de l'estiueig, recreades per actors locals aficionats que permetran conèixer els llocs i les formes de viure el final de l'estiueig al Cardedeu de finals del segle XIX.
I com sempre, les activitats habituals que gaudeixen de gran acceptació: un passeig guiat per Cardedeu, els bolets a la tardor, tallers infantils de cap de setmana o els cursos d'art i els tallers, enguany amb dues propostes noves: un curs sobre la pintura gòtica catalana i un altre sobre la història de la música, una introducció a la història i al llenguatge musical.
I com no, les exposicions de la nova temporada. La primera, dins el cicle Cardedeu amb l'art Vigent , dedicada a l'artista Jordi Aligué, de ben a prop del 21 de setembre de 2007 al 13 de gener de 2008 i la segona, Llaunes d'abans. Te'n recordes?, una recorregut nostàlgic per els contenidors i caixes de llauna de principis del segle XX.
L' agenda, que es pot recollir al Museu Arxiu Tomàs Balvey , tambe es pot consultar a la pàgina web del Museu (www.museudecardedeu.cat) un espai virtual de comunicació on es possible sempre tenir la informació al dia de tot el que ofereix el Museu