Després del parèntesi del 2020, Mollet tornarà a viure Sant Jordi aquest divendres. Això sí: amb prudència i seguretat. Així, hi haurà parades davant de les botigues de roses i llibres i nombroses activitats, majoritàriament virtuals, per a totes les edats i gustos.
L’Ajuntament i els comerços de la ciutat han decidit permetre les parades davant de les llibreries i floristeries. La no acumulació de parades en un mateix espai evitarà aglomeracions, tot permetent una compra més tranquil·la i segura.
A banda de les típiques parades, l’Ajuntament i entitats de Mollet han programat activitats relacionades amb la diada que es desenvoluparan durant tota aquesta setmana.
Activitats a la Biblioteca de Can Mulà
Al programa de Sant Jordi no hi podien faltar les activitats a la Biblioteca de Can Mulà: durant tota aquesta setmana es faran recomanacions literàries a través del seu perfil d’Instagram (@bibcanmula) i, a més, organitza una exposició i la presentació d’un llibre de l’autora local Esther Ventura. El mateix dia 23, a partir de les 15:30, hi haurà una parada de novetats literàries al vestíbul de l’equipament.
Sant Jordi al Museu Municipal Joan Abelló
El mateix dia de Sant Jordi, el Museu Abelló proposa dues activitats molt literàries a la terrassa de l’equipament: una sessió de contacontes on els protagonistes seran els personatges de les obres del museu; i un espectacle de poesia teatralitzada, Instants previs, amb Josep Sobrevals i Marta Tricuera.
El programa de Sant Jordi també compta amb una sessió de contes per a adults organitzada pel Departament de Gent Gran; un programa online dedicat a Sant Jordi a l’Instagram de Joventut (@Joventutmollet) o d’un concert de sardanes al Mercat Vell organitzat per Tradicions i Costums.
El programa complet es pot consultar en aquest enllaç.
Mollet celebrarà Sant Jordi amb parades davant de les llibreries i floristeries
També hi haurà nombroses activitats, majoritàriament virtuals

- Part del cartell del Sant Jordi de Mollet -
- Ajuntament de Mollet del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’abril de 2021 a les 18:37
Actualitzat el 19 d’abril de 2021 a les 18:53
Et pot interessar
-
Cultura Alumnat de l’institut Cumella i de l’Escola Pia de Caldes empaten a la 3a edició de la Lliga de Debat
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Granollers: 10 i 11 de maig
-
Cultura El 14è Cicle de Jazz de L’Ametlla del Vallès aposta presentacions de nous treballs
-
Cultura Un miler de persones celebren l’Aplec de Sant Sebastià de Caldes
-
Cultura Prop de 250 alumnes a la trobada de cooperatives escolars de Granollers
-
Cultura Les Franqueses commemora els 80 anys de l’alliberament nazi