La colla de Blaus de Granollers ha informat de la mort de Joan Josep Biscarri als 81 anys. Ell va ser, l'any 1985, el primer rajoler de la colla als inicis de la festa major moderna de la ciutat. I va ser-ho durant 21 anys, fins que va passar el relleu a Miquel Locubiche. Després va fer de Bailo 11 anys més, fins l'any 2014.
En un comunicat, la colla blava lamenta la pèrdua del que era "un referent". De fet, explica que tot i la seva retirada de la competició de colles, va mantenir la seva presència al Palau fins al darrer concurs.
Blaus també explica que era la tercera generació d'una família de rajolers i que va poder "presumir de tota una vida dedicada al món de la rajola", on va treballar des 10 als 66 anys.
La colla conclou: "És i serà per sempre recordat amb cada dansa del seu gegant, a cada cairó, rajola i maó, a cada Guimbada cantada al Palau".
Ara a portada
Publicat el 05 d’agost de 2023 a les 17:36
Actualitzat el 05 d’agost de 2023 a les 17:52
Et pot interessar
-
Cultura Oms estrena «Molt lluny» a l’Edison amb la presència de David Verdaguer i Ilyass El Ouahdani
-
Cultura Canovelles prepara un Sant Jordi ple de cultura i tradició
-
Cultura «La pel·lícula posa la lupa en les minories i ens fa reflexionar sobre el nostre rol dins la societat»
-
Cultura Granollers es tornarà a omplir de llibres i cultura per Sant Jordi