Avui divendres, a les 21 hores i al restaurant Can Romeu de Parets, tindrà lloc la presentació del llibre Una mica de tot, de Jaume Anfruns i Palau.
En aquesta obra, l'autor ha elaborat un recull de poemes, narracions i anècdotes estretament relacionades amb Parets del Vallès i, en especial, a esdeveniments relatius al milcentenari del municipi. El llibre té una total de 80 pàgines i inclou pintures comentades de l'artista local Josep Ribas.
Anfruns pretén donar continuïtat al seu primer treball anomenat Tal com sóc, editat l'any 1997. A la presentació està prevista l'assistència de diferents personalitats relacionades amb el món de l'art i les lletres així com un recital de poemes del llibre fets per rapsodes i poetes. L'acte serà presentat per l'escriptor Joan Sala i Vila.
El dijous, 2 de febrer, es farà de nou un acte de presentació al Centre Parroquial de Parets a les 19.00 h.
El llibre es podrà adquirir a la llibreria La Guineu al preu de 8 euros.

ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2006 a les 16:15
Et pot interessar
-
Cultura Un camió-teatre farà parada al Vallès Oriental aquest octubre
-
Cultura Festa Major de Cardedeu 2025: del 13 al 17 d'agost
-
Cultura Així va anunciar l'alcalde de Granollers que la Festa Major canviava de dates l'any 1930
-
Cultura El 9è festival Panoràmic de Granollers reflexiona sobre «el nou ordre visual»
-
Cultura Endinsa't en l'única adoberia medieval conservada de Granollers i viatja al passat
-
Cultura La revetlla de Sant Joan 2025 a Granollers: tota la informació