Roca Umbert Fàbrica de les Arts de Granollers publicarà trimestralment un programa que recull totes les activitats infantils i familiars que es fan als diferents equipaments d'aquest complex cultural. Aquests dies ja es pot trobar la difusió que, sota el títol "La fàbrica dels monstres", ressenya per àmbits i edats les activitats puntuals i continuades que s'hi programaran de gener a març. El disseny, creat per l'estudi Can Cun, permet reutilitzar el programa i que els nens en facin un titella de paper.
Els concerts per a totes les edats de la NauB1 (amb grups com Teràpia de Shock, D'Callaos i Samfaina de Colors) , les sessions de contes i les trobades dels clubs de lectura de la biblioteca, els tallers d'art lligats a les exposicions de l'Espai d'Arts, les activitats de la Troca al voltant del calendari festiu (aquest trimestre, lligades al carnestoltes), les propostes de patrimoni amb les visites a la Tèrmica i els tallers sobre producció energètica, són algunes de les propostes del trimestre. La biblioteca també ofereix, en l'àmbit formatiu, les càpsules informàtiques adreçades a alumnes de primària i secundària i en l'àmbit de lleure, sessions de cinema familiar. A mig camí, trobem el Laboratori de lletres i imatges, tallers familiars de lectura i experimentació a partir dels àlbums il·lustrats i que els propers mesos giraran a l'entorn de la paraula.
Pel que fa a activitats continuades, el programa recull l'activitat habitual de les entitats de cultura popular residents a la Troca (Esbart Dansaire i Xics de Granollers) i també els tallers infantils de percussió i gralla, així com l'oferta de cursos de l'escola de teatre Arsènic.
Un programa recull tota l'activitat infantil i familiar de Roca Umbert de Granollers
S'hi poden trobar els actes que es faran de gener a març als diferents equipaments de l'antiga fàbrica

Ara a portada
-
Cultura «La idea del restaurant era recuperar l’esperit d’espai de trobada, de pensament i d’aprenentatge» Dani Agudo Torres
-
Successos Detenen un home que venia drogues a l’aparcament d’un festival de música a Montmeló Redacció
-
-
-
Successos Dos detinguts per intentar sostreure una bossa de mà en un aparcament de Granollers Redacció
Publicat el 25 de desembre de 2013 a les 10:00
Et pot interessar
-
Cultura Les autores i autors locals i comarcals, protagonistes de Sant Jordi a Granollers
-
Cultura Oms estrena «Molt lluny» a l’Edison amb la presència de David Verdaguer i Ilyass El Ouahdani
-
Cultura Canovelles prepara un Sant Jordi ple de cultura i tradició
-
Cultura «La pel·lícula posa la lupa en les minories i ens fa reflexionar sobre el nostre rol dins la societat»