Agents dels Mossos d'Esquadra van detenir el passat 14 d’agost un home de 46 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Gavà, que conduïa un vehicle sota els efectes de les drogues i que havia trencat el parany d’immobilització que una altra patrulla li havia posat a uns 50 kilòmetres de distància.
Els fets van succeir al voltant de les 8:30 hores del matí quan una patrulla policial que realitzava vigilància a la via C-17, a l’altura del punt quilomètric 19,5, dins del terme municipal de Lliçà d’Amunt, va detectar un vehicle que circulava a una velocitat anormalment reduïda.
Els agents van adreçar-se per tal d’auxiliar el conductor del vehicle que semblava avariat, però quan es van apropar i el conductor va veure els agents de policia, va baixar del vehicle i es va posar a caminar tot accelerant el pas per tal de marxar del lloc.
Conducció sota la influència de diversos estupefaents
La patrulla policial va observar que el vehicle circulava sense el pneumàtic davanter de la part esquerre i, després de fer un seguit de comprovacions, van constatar que el detingut va ser aturat per una altra patrulla a uns 50 kilòmetres de distància i que haurien immobilitzat el vehicle per haver donat positiu en la prova d’alcoholèmia. A banda d’això, el conductor va quedar-ser sense benzina i per això hauria abandonat el vehicle.
Per tots aquests fets i per la clara simptomatologia que presentava, els agents van practicar la prova de detecció de substàncies estupefaents i el resultat va ser positiu en vàries substàncies. Tot seguit, el conductor del vehicle va quedar detingut i es van instruir diligències penals davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Granollers per un delicte contra la seguretat viària, per conduir un vehicle a motor sota la influència de substàncies estupefaents i per un delicte de desobediència greu de trencament d’immobilització.
Detingut a Lliçà d'Amunt un conductor que va circular drogat durant 50 quilòmetres
L’home, de 46 anys i nacionalitat espanyola, havia estat aturat abans per una altra patrulla, la qual li havia immobilitzat el vehicle per evitar que conduís

ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2014 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»