Aquest matí s'ha decretat el secret de sumari en el cas del cadàver cremat d'un home que va ser trobat ahir a la tarda dins d'un cotxe a la Roca del Vallès.
El cos va aparèixer quan una dona, que patia cremades molt greus arreu del cos, va avisar el propietari d'una masia propera. La dona, que no podia quasi ni parlar i patia un fort estat de shock, va presentar-se a la casa de can Planes de la Roca del Vallès cap a les 14.20 hores dient ''un home, un home, cotxe, cotxe''.
Agents de la Policia autonòmica van anar al lloc, on van veure de lluny una columna de fum. Els Mossos van haver d'accedir amb un tot terreny, ja que es tractava d'un camí de difícil accés i sense asfaltar. Un cop allà, van trobar un Renault calcinat amb el cadàver de molt difícil identificació d'un home a dintre.
El turisme va ser traslladat a un dipòsit. Els Mossos han obert una investigació per aclarir el succés, encara que descarten ja que es tracti d'un accident de trànsit.
La dona, Magdalena F.G., de 45 anys, que presentava cremades molt greus, va ser traslladada en un principi a l'Hospital de Granollers i després a cures intensives de l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.

ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’octubre de 2005 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres