Incidències per una fuita de gas a Sant Cugat
Els serveis d'emergència han perimetrat la zona, desallotjat els veïns i restringit el pas
Ara a portada
-
Economia Junts diu que el seu aval a l'informe de Competència dona arguments a Sánchez per frenar l'opa al Sabadell Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ayuso, la creadora del nacionalisme madrileny que escalfa a la banda per dirigir el PP Tania Tapia Díaz
-
Política La CUP, un any després del 12-M: del declivi electoral a la negociació (puntual) amb el Govern Sara Escalera
-
Publicat el 10 d’agost de 2022 a les 14:39
Fuita de gas a prop de Can Magí, al barri del Monestir - Sant Francesc (Sant Cugat). Segons ha informat l'Ajuntament, aquest migdia de dimecres al voltant de les 13.30 h s'ha emès l'alerta d'una fuita de gas al carrer Pau VI -entre Pius XI i Clementina Arderiu- que ha provocat el perimetratge de la zona, el desallotjament dels veïns i la restricció del trànsit. L'actuació ha precisat de la intervenció dels Bombers de la Generalitat i dels agents locals de Protecció Civil.
Al voltant de les 14 h s'ha resolt la incidència i els veïns han pogut tornar a casa seva. A hores d'ara, dos habitatges continuaran sense gas fins que es facin les reparacions pertinents. L'empresa del gas calcula que a darrera hora d'aquesta tarda es resoldrà l'avaria i es podrà restablir el servei.