Descobrir el Parc de Vallparadís de nit

Dijous dia 23 es realitzarà una passejada nocturna guiada

Publicat el 18 d’agost de 2012 a les 10:05
El proper dijous dia 23 d'agost, a les 22 hores, es durà a terme l'activitat "Vallparadís de nit". Es tracta d'una passejada guiada pel Parc de Vallparadís que permetrà descobrir elements patrimonials que amb la llum del dia poden passar desapercebuts.

L'itinerari passarà per les escultures d'Àngel Madico, Torrent de les Bruixes, Pont de Sant Pere, Seu d'Ègara, Centre de Documentació Textil, Castell Cartoixa de Vallparadís, Jaciment de Vallparadís (hipopòtams), Casa Baumann, Convent de Sant Francesc i Hospital de Sant Llàtzer.

La durada aproximada de la sortida és d'1.30 hores i les places són limitades. Cal inscriure's al telèfon 93 739 70 72. El preu: 4 euros. El lloc de trobada serà al carrer de Joan Duch amb Passeig 22 de Juliol.