Aquest dilluns El Quarto de Reixa entrevista el pintor Joan Ciurana "Matraca" a El Quarto de Reixa. Ho fa després de la festa dels capdidats donat que en Matraca va ser capgròs de l'any 2001, ara fa just 15 anys.
Es podrà conèixer més a fons aquest personatge popular i misteriós a la vegada, que parlarà de la seva obra i donarà alguns punts de vista sobre la vida.
El programa s'emet a les 21.00 i les 23.00 de dilluns i es reemet la resta de la setmana. Dilluns: 21.00 i 23.00 - Dimarts 09.30, 16.30 i 01.30 - Dimecres: 13.00 i 17.30 - Dijous: 15.30 - Dissabte: 17.30 - Diumenge: 11.30
El Quarto de Reixa entrevista el pintor de Terrassa Matraca
Es podrà conèixer més a fons aquest personatge popular i misteriós a la vegada
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2016 a les 09:44
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Terrassa 2025: programació i punts de venda de petards
-
Cultura i mitjans El Parc Audiovisual de Catalunya tindrà el plató més gran de l’Estat
-
Cultura i mitjans Tot el que has de saber per assistir de públic al nou programa de Buenafuente a Terrassa
-
Cultura i mitjans MútuaTerrassa anuncia el guanyador del VIII Concurs de contes de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Horaris i escenaris dels concerts de la Festa Major de Terrassa 2025