El creador de la campanya, Aleix Satorras, antic minyó i creador de l'agència Evil Love, ha dit que, després de dos anys treballant amb la colla terrassenca, volien fer una campanya molt personal, que donés visibilitat a tots els membres de la colla i en què tothom col·laborés, com en un castell. De fet, Satorras diu que "és la primera campanya repartida entre tanta gent que inclogui una gota de sang", una campanya molt innovadora que, fins i tot, presentaran a festivals.
La campanya dels Minyons també vol tenir un retorn social, amb una col·laboració amb el Banc de Sang de Terrassa. De fet, els malves organitzaran una donació de sang el proper 25 de novembre, en què faran un pilar davant de la Mútua de Terrassa, la seu del Banc de Sang a la ciutat.
Els Minyons de Terrassa celebraran la seva diada durant la setmana que ve, amb un programa d'activitats que inclou, a més dels tres assajos especials i les dues diades castelleres, la presentació del llibre de Mireia Comas o un concert de Doctor Prats.
.jpg)
Els cartells de la 38a Diada dels Minyons de Terrassa Foto: Joaquim Albalate