Els premis del Concurs de Fotografia de la Fira Modernista, en imatges

Publicat el 17 de març de 2015 a les 05:45

Una de les guanyadores amb la família, rebent el premi Foto: Maria Diaz


El tinent d’alcalde de Promoció Econòmic i Innovació, Amadeu Aguado, i la regidora de Turisme, Teresa Casals, van lliurar aquest dijous els premis del VIII Concurs de Fotografia de la Fira Modernista de Terrassa, que es va celebrar els dies 9, 10 i 11 de maig de 2014.

Aquest concurs està organitzat per Fotoclub Terrassa i l’Ajuntament de Terrassa amb la col·laboració de Ca n’Aurell Comerç i Serveis. Al VIII Concurs de Fotografia de la Fira Modernista de Terrassa s’hi han presentat un total de 76 obres de 27 fotògrafs.

Llistat dels premiats:

• 1r Premi a la millor fotografia: Jaume Calsina Ubach (Lot de quatre llibres de gran format, de fotografia i natura. Gentilesa d’Abacus). 

• 2n Premi a la millor fotografia: Maria Paz Ardiaca Hidalgo (Curs de fotografia impartit per Fotoclub Terrassa, a escollir per la persona premiada, en el decurs del 2015. Gentilesa de Fotoclub Terrassa). 

• 3r Premi a la millor fotografia: Maria Gaspar Bonet (Val per valor de 100 euros per bescanviar a la botiga en impressió digital de gran format. Gentilesa de Copisteria Unió). 

• 1r Premi a la millor col·lecció fotogràfica: Josep Valdés Osuna (Pack-regal de viatge d’un cap de setmana per a dues persones a una població de Catalunya. Gentilesa de Ca n’Aurell Comerç i Serveis). 

• Accèssit 1: Christian Selva 
• Accèssit 2: Carme Villares 
• Accèssit 3: Miguel Rodríguez Martínez 
• Accèssit 4: Pep Mota Estrada 
• Accèssit 5: Francisco Almendros Picazo