Clara Segura, Nora Navas i Ivan Benet son alguns dels actors protagonistes d’aquesta obra coral de La Perla 29. "Bodas de Sangre" tindrà lloc aquest divendres 20 d’abril, a les 21h al Centre Cultural de Terrassa. Una obra que parla sobre els grans temes com la vida, la mort i l’amor, a partir de costums, tradicions i simbolisme. Parla sobre aquelles forces majors i impulsos vitals que empenyen els personatges a la tragèdia degut als forts lligams familiars i als costums i tradicions arrelades.
Aquest muntatge Broggi, estrenat al Festival Grec de l’any passat i que es va poder veure a la Biblioteca de Catalunya, ressalta les paraules i les sensacions de l’univers lorcanià i el paisatge andalús amb un repartiment encapçalat per Nora Navas i Clara Segura i compta amb quatre personatges més, tots ells, d’una forta personalitat i que lluiten per sobreviure en un entorn rural on la feina del camp és el seu dia a dia. Tot plegat, vestit amb composicions musicals de Joan Garriga, que prenen un protagonisme especial en l’espectacle i reforcen la musicalitat i el ritme de la poesia implícita: cançó flamenca, nanes italianes i mexicanes interaccionen amb la paraula i la potencien.
L'obra gira entorn del futur casament entre un noi i una noia. El noi està decidit a casar-se i ho comunica a la seva mare, que es troba acorralada pels fantasmes del passat, perquè la promesa del seu fill va ser nòvia de Leonardo, familiar dels Félix i enemics del nòvio i la mare. L'amor de la noia per Leonardo, amor que ja creia oblidat, torna a despertar-se quan el veu el dia del seu casament. En aquest muntatge de Broggi només el nuvi (Pau Roca) té un personatge en exclusiva, la resta del repartiment interpreten diferents personatges i només algun element del vestuari o del atrezzo ajuden a diferenciar-los.
L'actriu Clara Segura torna a Terrassa amb «Bodas de Sangre»
Cultura i mitjans
L’últim èxit teatral d’Oriol Broggi arriba al Centre Cultural aquest divendres 20 d'abril
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
18 d’abril de 2018 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
