Roc Fuentes tancarà el Curs sobre la Transició d'Òmnium Terrassa

L'advocat i polític parlarà de lluita social i associacionisme

Publicat el 02 de desembre de 2013 a les 08:18
Lluita social i associacionisme cultural és el títol de la conferència que clourà el curs  “Llums i ombres de la transició a Catalunya, de 1975 ençà”, organitzat per Òmnium Cultural Terrassa i el Centre d’Estudis Històrics.

La conferència, que  anirà a càrrec de l’advocat i polític terrassenc  Roc Fuentes, tindrà lloc el dilluns 2 de desembre, a dos quarts de vuit del vespre, a l’aula magna del Centre Cultural (Rambla d’Ègara 340, Terrassa)

Roc Fuentes i Navarro (Terrassa, 1939) ha combinat la seva professió d’advocat amb l’activisme cultural i polític. Ha estat regidor a l’Ajuntament de Terrassa, diputat al Parlament de Catalunya i senador a les Corts espanyoles. Pertany a diverses entitats cíviques, com ara Amics de les Arts o l’Associació Catalana de Juristes Demòcrates, i entre 1980 i 1983 va presidir la Delegació terrassenca d’Òmnium Cultural.

El curs  “Llums i ombres de la transició a Catalunya, de 1975 ençà” s’ha celebrat durant quatre sessions amb una assistència mitjana de més de cent persones a cadascuna.

Més informació del curs