
Aniversari en clau d'homenatge al Teatre Principal. Aquest divendres a les deu de la nit Tons&Sons hi celebrarà la Gran Gala del desè aniversari. L'expectació per commemorar l'efemèride de la coral terrassenca de gospel arriba fins al punt que les 613 localitats del recinte ja s'han venut.
El concert de celebració, presentat pel periodista egarenc Xavi Coral, comptarà també amb tots els artistes i músics que en algun moment han tingut una relació o participació amb la coral en la darrera dècada. Així, Tons&Sons tindrà, com a convidats especials, Carol Endje, The Remember quartet, Josep Puigbò, Adrià Font, Esteve Domingo, Graham Howe, Aya Sima Fatty i la secció de vents de The Pepper Pots.
També hi seran tots els cantaires que han passat per la formació, per la qual cosa en determinats moments del concert hi haurà un centenar de persones damunt de l'escenari.
Repertori eclèctic
La seixantena de cantaires actuals estaran acompanyats pels músics Genís Sobrado (teclats i guitarra), Robert Nortes (teclat elèctric) i Jaume Paca (bateria). Pel que fa al repertori, serà una veritable sorpresa ja que s'hi barrejaran cançons del gospel tradicional, altres de pop-rock especialment versionats, temes preparats especialment per a aquesta actuació, i una primícia del que serà el pròxim treball discògrafic: Rockspel!.
L'eclecticisme i la voluntat de superar els prejudicis i les barreres entre gèneres sempre han caracteritzat la coral egarenca. L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, assistirà a l'esdeveniment acompanyat pel regidor de Cultura, Amadeu Aguado. La coral, dirigida per Carles Massó i que sempre s'ha distingit per la seva implicació en diferents causes solidàries, actuarà el pròxim 13 d'abril a l'Auditori de Terrassa.