El nedador del Club Natació Terrassa Albert Puig no va poder competir en condicions en el 17è Luxemburg Euro-Meet que va tenir lloc el cap de setmana passat al National Aquatic Centre d’Coque de Luxemburg. L’egarenc va ser un dels setze integrants de la selecció espanyola absoluta que va afrontar aquesta cita internacional.
Amb angines i febre alta, Puig només va poder disputar una de les quatre proves en què estava inscrit, els 200 m estils, en què va ser 22è amb 2.11.00, molt lluny dels seus registres habituals. La malaltia va impedir que participés en els 100 i 200 m lliures i en els 100 m papallona.
La febre juga una mala passada a Albert Puig
Societat
L'egarenc només va poder disputar una de les quatre proves a Luxemburg
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
03 de febrer de 2015 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
