Ballart elimina de la candidatura l'herència de Pere Navarro

Sis regidors actuals del PSC a l'Ajuntament de Terrassa no repeteixen

Publicat el 19 de març de 2015 a les 22:04
Actualitzat el 20 de març de 2015 a les 12:47
La candidatura que l'assemblea del PSC de Terrassa ha aprovat aquesta nit de dijous es pot considerar revolucionària. Cal parlar de voluntat d'acabar amb l'herència que va deixar el seu predecessor Pere Navarro. La llista és paritària i presenta fins a sis independents en els 10 primers llocs, aparcant a miltants amb anys de pertinença a l'agrupació local.

Ballart manté a la llista a només tres dels actuals regidors, Lluïsa Melgares, Amadeu Aguado i Alfredo Vega. Llevat d'aquests pesos pesants, el líder socialista local ha volgut envoltar-se de persones molt més properes. Han caigut Josefina Soler, Juan Antonio Gallardo, Teresa Casals, José Manuel Jiménez, Pedro Domínguez, Almudena Almagro i Núria Riera. Alguns van demanar personalment no continuar.

El cap de llista socialista ha tingut profundes paraules d’agraïment per a les persones que no repeteixen en la candidatura. En aquest sentit, ha destacat la “profunda dedicació” dels regidors i regidores que han estat a l’Ajuntament i ha afirmat que “ha estat un plaer tenir-los treballant al meu costat. Han estat companys i companyes excepcionals, amb una gran responsabilitat i estimació a la ciutat, i tots han contribuït amb la seva feina a ser on som ara, en el punt de partida d’un projecte bo, molt bo, per a Terrassa”.