CiU lamenta la situació que viu el Terrassa FC "per culpa dels problemes generats pel seu nou propietari, avui empresonat per un cas de greu corrupció en el món del futbol".
La candidatura de Miquel Sàmper a l'alcaldia assenyala que "malauradament es demostra un cop més que la gestió passiva del govern bipartit PSC-ICV no aporta bones solucions per a la ciutat i les seves principals institucions. Cal recordar que davant la possibilitat de treballar per tenir una nova propietat del Terrassa FC amb un projecte molt més identificat amb la ciutat, el bipartit municipal va optar per donar llum verda i facilitats a l’actual propietat. De nou, la gestió passiva del govern socialista provoca una mala solució per a la ciutat".
CiU reconeix que una S.A.D. depèn bàsicament de la voluntat dels seus accionistes, "però també és ben cert que el lligam entre el Terrassa FC, que juga els seus partits a l’Estadi Olímpic, i la ciutat és indestriable". La candidatura de Sàmper reclama que el govern municipal "s’impliqui per trobar solucions a un problema que, com també és evident, va participar a crear-lo". La candidatura promet solucions si assoleix l'alcaldia.
CiU culpa PSC i ICV dels mals que afecten al Terrassa FC
Política
La federació remarca que la situació del club vermell s'han agreujat "per culpa dels problemes generats pel seu nou propietari, avui empresonat per un cas de greu corrupció en el món del futbol"
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
08 de març de 2015 a
les 14:30
Actualitzat el
08 de març de 2015 a les
18:47
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
