El PP de Terrassa proposa a l’Ajuntament en Ple elaborar de cara al període estival d’aquest 2014 un Pla Especial de prevenció per evitar robatoris a domicilis, comerços i establiments industrials.
Justificació
Atès que sense seguretat no podem parlar de llibertat i que per tant la seguretat com a valor, com a dret fonamental ha d’estar entre els prioritaris d’una acció de govern.
Atès que incrementar i garantir la seguretat de la ciutadania terrassenca ha d’estar un objectiu prioritari d’aquest Ajuntament i per tant, de les polítiques de seguretat municipals.
Atesa la necessitat de continuar impulsant polítiques de seguretat i prevenció així com d’elaborar plans específics d’actuació i plans sectorials per garantir la seguretat ciutadana a la nostra ciutat.
Atès que en determinats períodes de l’any, com l’època estival, s’incrementen determinats tipus de fets delictius, com els robatoris fonamentalment.
Atès que l’estiu del 2013, concretament al mes d’agost, es va generar uan certa alarma social per les preocupants informacions relatives a l’increment de robatoris a locals i establiments comercials.
Atès que resultaria convenient articular amb temps, i coordinadament amb el Cos dels Mossos d’Esquadra, Plans Especials de Prevenció per evitar robatoris a domicilis, comerços i establiments industrials.
El PP Terrassa proposa un pla contra els robatoris a l'estiu
Política
Els populars presentaran una proposta de resolució al ple municipal d'abril
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Publicat el
14 d’abril de 2014 a
les 12:13
Et pot interessar
-
Política
Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica
-
Política
Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat
-
Política
Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius
-
Política
La CUP no es presentarà a les eleccions municipals de Terrassa el 2027
-
Política
Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies
-
Política
El ple de Terrassa sanciona els regidors de Vox per dur samarretes contra l'alcalde
