Els caps de CiU de la comarca, junts a Matadepera

"El Vallès és el motor econòmic de Catalunya i hem de reivindicar-ho", diu la diputada Ciuró

Publicat el 09 de juliol de 2012 a les 16:36
Trobada de caps de CiU a Matadepera Foto: La Torre

La Diputada al Congrés Lourdes Ciuró es va reunir a Matadepera amb tots els alcaldes i caps de llista de CiU del Vallès Occidental per tal "d’analitzar la situació de la comarca i marcar les línies estratègiques que permetin potenciar-la".

"El Vallès és el motor econòmic de Catalunya i hem de reivindicar-ho", va assegurar Lourdes Ciuró, qui ha esperonat tots els alcaldes i caps de llista a reivindicar millores per a la demarcació. D'aquesta manera, el grup de CiU podrà fer més pressió al Congrés dels Diputats de Madrid: "Som l'únic partit català que pot fer pressió davant d'un PP amb majoria absoluta i d'un PSOE desorientat", ha comentat.

Així, les diferents preocupacions per part dels alcaldes i caps de llista, passen per l'estat de les infraestructures, els serveis socials als municipis, la formació o l'afectació de la nova reforma de la Llei de Bases de Règim Local. "Tot un conjunt de problemàtiques, molt presents als municipis i per a les quals cal trobar solucions", va apuntar Ciuró.

La trobada es va dur a terme a Matadepera i va comptar amb la presència dels caps comarcals Núria Colomé; Joaquim Esquius; Xavier Amador; l’alcaldessa de Matadepera, Mireia Solsona i la resta d’alcaldes i alcaldesses i els caps de llista de CiU al Vallès Occidental.