
"És curiós que el PSC es preocupi per la degradació de la imatge dels carrers de la ciutat només quan es pengen cartells que qüestionen la forma en que va ser escollit el nou alcalde de Terrassa i no tingui la mateixa cura quan es tracta de cartells d'altres empreses o entitats". Per a la JNC és difícil "determinar fins a quin punt és un tema de neteja o si es tracta senzillament d'incomoditat amb la llibertat d'expressió".
La JNC Terrassa no ha rebut ara per ara cap notificació formal sobre la intenció d'exercir accions judicials per part del PSC o de l'equip de govern de l'Ajuntament. Els joves nacionalistes diuen que les informacions els hi han arribat des del grup municipal de CiU i a través dels mitjans de comunicació digitals locals com La Torre.
"Volem recordar que la Joventut Nacionalista de Catalunya és una organització política amb entitat jurídica pròpia i responsable directe de les seves accions. Per aquest motiu considerem que l'Ajuntament i el PSC haurien d'haver-se comunicat directament amb nosaltres com a organització de la ciutat i no per mitjà d'intermediaris".