L'atur i el medi ambient, temes prioritaris pel nou curs polític

L'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, anuncia la inauguració a l'octubre de les Esglésies de Sant Pere

Publicat el 05 de setembre de 2009 a les 17:47
L'alcalde de Terrassa, Pere Navarro ha explicat aquest divendres els temes principals que marcaran l'inici d'aquest nou curs polític. Navarro ha anunciat que el proper mes d'octubre finalitzaran totes les obres de tot el recinte de les Esglésies de Sant Pere. Està previst que a principis de mes es porti a terme un acte d'inauguració. L'alcalde ha reconegut que "han sigut necessaris més anys dels previstos però ara ja és una realitat". També ha anunciat que s'han aprovat tots els projectes urbanístics de Les Martines i que l'any 2010 estaran tots acabats.

Pel que fa al temes que més preocupen a l'actual equip de govern, Navarro ha destacat per sobre de la resta l'atur. Ha reconegut que les xifres d'aquest agost són "preocupants i farem tot el possible per intentar ajudar a totes les persones que ho necessitin". Navarro ha fet referència al pacte anticrisi que van signar al juliol totes les forces polítiques i que ha de servir "perquè tots hi posem de la nostra part per arreglar la situació".

L'alcalde de Terrassa també ha citat les obres del Fons Estatal d'Inversió Local que han servit per donar feina a 1.556 persones. Pel que fa a les obres que afecten a les escoles, ha assegurat que "abans que s'inicii el curs estaran totes acabades". Navarro ha qualificat aquest pla com a "molt bon instrument per tirar endavant projectes" però a la vegada ha reconegut que pel que fa al finançament local "els ajuntaments estem en una situació difícil".

Pere Navarro també ha parlat de la grip nova, un dels temes de més actualitat i que "més alarma està generant". Navarro ha llençat un missatge de tranquil·litat i normalitat "perquè es tracta d'una epidèmia poc violenta".

Finalment, ha destacat el medi ambient com a una de les prioritats d'aquest nou curs. "A través de les nostres polítiques de mobilitat volem millorar el medi ambient, facilitar la vida a les persones i millorar la salut de tots els ciutadans". En aquest sentit, Navarro ha reconegut que "seguirem tirant endavant tots els projectes de mobilitat, tal i com estava previst".