
El politburó del PSC no vol tenir miraments amb Ernest Maragall, el diputat socialista i exconseller d'Ensenyament, que darrerament s'ha mostrat crític i díscol amb les decisions de la direcció i aquest vespre l'ha enviat a galeres. De fet, Maragall va trencar la disciplina de vot en dos debats parlamentaris de força càrrega política: el pacte fiscal- va fer costat a la hisenda pròpia- i Eurovegas.
Pere Navarro ha proposat que sigui rellevat de la presidència de la Comissió d'Afers exteriors del Parlament en benefici de Miquel Iceta i el seu futur com a parlamentari socialista resta en mans de la reunió que ha de mantenir Maragall amb el número dos del PSC, el secretari d'Organització, Dani Fernàndez.
Navarro, que ja ha avisat que l'exconseller ja ha estat expedientat pel grup, s'ha mostrat conforme amb la petició del seu lloctinent per tal que Maragall retorni l'acta de diputat.