20
de desembre
de
2019, 14:00
Actualitzat:
18:56h
El ple municipal de Terrassa ha aprovat aquest divendres per unanimitat un manifest que insta a les administracions a revisar les noves tarifes de TMB (Transports Metropolitans de Barcelona) pel 2020, així com la zonificació de Terrassa, que actualment es troba a la zona 3.
L'escrit, que comprèn un seguit de punts per a aconseguir que les noves tarifes "compleixin els objectius pels quals han estat creades", havia estat proposat, tal com avançava LaTorre fa uns dies, pel govern de Txt i ERC. Tot i així, tots els partits hi han votat a favor.
El manifest doncs, contempla quatre mesures a dur a terme per a canviar la situació, la qual, segons va manifestar Isaac Albert a aquest mitjà "perjudica molt a Terrassa i en especial a les persones que utilitzen el transport públic ocasionalment".
D'aquesta manera, al text s'hi demana "l'augment de la freqüència i capacitat" dels les línies que involucren Terrassa, la inclusió de la ciutat a la zona 2 de TMB i la revisó d'algunes mesures preses per TMB de cara al 2020, amb especial menció de la polèmica unipersonalitat de la nova T-Casual (coneguda anteriorment com a T-10). L'acord serà comunicat a les parts implicades: ADIF, RENFE, TMB i Associació Catalana de Municipis (ACM), entre d'altres.
L'escrit, que comprèn un seguit de punts per a aconseguir que les noves tarifes "compleixin els objectius pels quals han estat creades", havia estat proposat, tal com avançava LaTorre fa uns dies, pel govern de Txt i ERC. Tot i així, tots els partits hi han votat a favor.
El manifest doncs, contempla quatre mesures a dur a terme per a canviar la situació, la qual, segons va manifestar Isaac Albert a aquest mitjà "perjudica molt a Terrassa i en especial a les persones que utilitzen el transport públic ocasionalment".
D'aquesta manera, al text s'hi demana "l'augment de la freqüència i capacitat" dels les línies que involucren Terrassa, la inclusió de la ciutat a la zona 2 de TMB i la revisó d'algunes mesures preses per TMB de cara al 2020, amb especial menció de la polèmica unipersonalitat de la nova T-Casual (coneguda anteriorment com a T-10). L'acord serà comunicat a les parts implicades: ADIF, RENFE, TMB i Associació Catalana de Municipis (ACM), entre d'altres.