09
de desembre
de
2019, 14:37
Actualitzat:
14:37h
El govern municipal de Terrassa, integrat per Tot per Terrassa (TxT) i Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha anunciat que portarà l'afer al proper ple municipal amb la intenció de "pressionar l'ATM a cercar una solució temporal" mentre el nou títol de transport no sigui una realitat.
Segons el govern de Terrassa, les noves tarifes "tornen a oblidar-se novament de revisar la zonificació per acabar amb el greuge comparatiu de mantenir Terrassa a la zona 3, malgrat els nombrosos requeriments de la ciutat". La reivindicació es centra també en el rebuig als canvis que patirà la nova T-10, que pujarà de preu i passarà a ser unipersonal.
En declaracions a LaTorre, Isaac Albert, portaveu del grup municipal d’ERC i Primer Tinents d’Alcalde de Terrassa assegura que “el principal problema és la zonificació, el qual les noves tarifes encara agreugen més”. Albert ha titllat d’ “injust” el sistema de zones actual, el qual, segons el mateix portaveu del grup municipal d’ERC perjudica “als milers de persones que cada dia es mouen des de Terrassa a llocs com Barcelona o la Universitat Autònoma”.
Per això, la proposta demana l'anul·lació de l'ús unipersonal i la revisió dels títols de transport per assegurar "que compleixen l'objectiu amb què han estat ideats".Pel que fa a la unipersonalitat de la nova T-Casual en depriment de la T-10, Isaac Albert ha lamentat que “perjudicarà molt a les persones i famílies que utilitzen el transport ocasionalment”, ja que “és un pal” haver de comprar una targeta per persona, i “encara més” tractant-se de la zona 3.
La proposta, presentada com acord de junta de portaveus, ja ha estat anunciada a la resta de grups municipals. Segons el mateix govern, s'espera un posicionament "unànime" que ajudi a millorar des de Terrassa el transport metropolità amb una tarifació "justa". En quant a l’aprovació de la proposta del govern, Albert s’ha mostrat convençut de que s’aprovarà amb unanimitat ja que “Terrassa i la seva gent estan sent discriminades”, per concloure: “en aquesta problemàtica, hem d’estar junts sense importar el partit”.
Segons el govern de Terrassa, les noves tarifes "tornen a oblidar-se novament de revisar la zonificació per acabar amb el greuge comparatiu de mantenir Terrassa a la zona 3, malgrat els nombrosos requeriments de la ciutat". La reivindicació es centra també en el rebuig als canvis que patirà la nova T-10, que pujarà de preu i passarà a ser unipersonal.
En declaracions a LaTorre, Isaac Albert, portaveu del grup municipal d’ERC i Primer Tinents d’Alcalde de Terrassa assegura que “el principal problema és la zonificació, el qual les noves tarifes encara agreugen més”. Albert ha titllat d’ “injust” el sistema de zones actual, el qual, segons el mateix portaveu del grup municipal d’ERC perjudica “als milers de persones que cada dia es mouen des de Terrassa a llocs com Barcelona o la Universitat Autònoma”.
Per això, la proposta demana l'anul·lació de l'ús unipersonal i la revisió dels títols de transport per assegurar "que compleixen l'objectiu amb què han estat ideats".Pel que fa a la unipersonalitat de la nova T-Casual en depriment de la T-10, Isaac Albert ha lamentat que “perjudicarà molt a les persones i famílies que utilitzen el transport ocasionalment”, ja que “és un pal” haver de comprar una targeta per persona, i “encara més” tractant-se de la zona 3.
La proposta, presentada com acord de junta de portaveus, ja ha estat anunciada a la resta de grups municipals. Segons el mateix govern, s'espera un posicionament "unànime" que ajudi a millorar des de Terrassa el transport metropolità amb una tarifació "justa". En quant a l’aprovació de la proposta del govern, Albert s’ha mostrat convençut de que s’aprovarà amb unanimitat ja que “Terrassa i la seva gent estan sent discriminades”, per concloure: “en aquesta problemàtica, hem d’estar junts sense importar el partit”.