Aquest dijous, 11 d'octubre a les 18 hores, l'edifici docent de MútuaTerrassa acollirà una conferència sobre la malaltia d'Alzheimer. La ponència anirà a càrrec del doctor Miquel Aguilar, cap del servei de Neurologia de l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
El dia mundial de l'Alzheimer, va ser el passat 21 de setembre data escollida per l'Organització Mundial de la Salut i la Federació Internacional d'Alzheimer. El propòsit d'aquesta commemoració és donar a conèixer la malaltia i difondre informació al respecte, sol·licitant el recolzament i la solidaritat de la població en general, d'institucions i d'organismes oficials.
En aquest marc, MútuaTerrassa ha organitzat la conferència: "Com gestionem la malaltia d'Alzheimer quan sobresurt del seu llarg període silent?". Aquesta jornada està dirigida a les persones que conviuen amb la malaltia d'Alzheimer i participen en el suport i la recerca.
A la ciutat de Terrassa més de 3.000 persones pateixen la malaltia d'Alzheimer i més de 1.200 hi conviuen de foma directa. L'equip de la Unitat de Memòria i Atenció a la Demència de l'Hospital Universitari MútuaTerrassa disposa d'un espai dedicat a la informació dirigida al malalt i a les seves famílies, com també ofereix ajut d'educació continuada sobre la malaltia.
Com conviure amb l'Alzheimer?
Conferència aquest dijous a MútuaTerrassa sobre la manera de gestionar una malaltia que afecta 1.200 terrassencs
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 10 d’octubre de 2012 a les 17:21
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any