L'ambient primaveral continuarà durant bona part del dia, però serà cap al final quan tornarà a instal·lar-se l'hivern. El termòmetre experimentarà un descens considerable, amb registres més propis de l'època. Un descens del mercuri amb una crescuda, tot i que lleu, dels núvols.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2tCHTq9BtRM[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un dia amb cel serè, a partir de mitja tarda es formaran intervals de núvols baixos i estarà marcat per aquest canvi de la temperatura, amb un termòmetre que anirà clarament a la baixa i que es farà més evident dimecres.
La temperatura serà semblant a primera hora del matí, però serà en el tram final quan es modificarà, tot i així, seguirà estan per sobre del que tocaria, entre 8 i 13 ºC. La màxima 18 i 23 ºC.
Comiat a l'ambient primaveral
Societat
De cara a la nit i matinada de dimarts, amb una baixada en picat del mercuri
ARA A PORTADA
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
03 de febrer de 2020 a
les 21:00
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
