El passat 20 de desembre de 2013, el Consell de Ministres va aprovar l'Avantprojecte de Llei de l'avortament, promoguda pel ministre de justícia Alberto Ruiz Gallardón. Aquesta contrareforma, que pretén derogar la llei de terminis del 2010, ens retrotrau més enllà de la llei de supòsits de l’any 1985, amb l’agreujant que "no estarà inclòs el supòsit de malformació del fetus com a circumstància despenalitzadora, entre d'altres limitacions als drets de les dones".
Sota el nom Vallès per l'Avortament Lliure i Gratuït es vol fer confluir les campanyes que estan duent a terme diferents col·lectius a nivell comarcal per tal d'unir esforços i rebutjar la contrareforma de la llei de l'avortament.
Així doncs, la Plataforma pel Dret al Propi Cos i la Plataforma cívica pels drets socials i civils de Terrassa criden als terrassencs a participar en la conentració que tindrà lloc el mateix dissabte dia 1, a partir de dos quarts de set del vespre, a la plaça Vella per mostrar el seu rebuig a l'avantprojecte de llei. I el proper dissabte dia 8, manifestació unitària a Sabadell, a partir de les dotze del migdia a la plaça de la Creu Alta.
Concentració a Terrassa de rebuig a la nova llei de l'avortament
Societat
Vallès per l'Avortament Lliure i Gratuït crida a mobilitzar-se aquest dissabte
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
01 de febrer de 2014 a
les 06:57
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
