Cristina Manresa substituirà oficialment aquest dimarts Joan Figuera com a màxim responsable de la Regió Policial Metropolitana Nord dels Mossos d’Esquadra. Aquesta regió té la seu a la comissaria de Granollers i inclou el Vallès Occidental, el Vallès Oriental, el Maresme i el Barcelonès Nord. Manresa va ser la primera comissària dels Mossos l’any 2009 i des de llavors ha estat responsable de la Regió Policial Metropolitana Sud.
Manresa agafa el lloc de Figuera, que ha estat nomenat comissari en cap de la Comissaria General de Recursos Operatius (CGRO), amb seu al complex central de la policia a Sabadell. A través d’un comunicat, Figuera destaca que l’any 2016 es va registrar al territori la xifra més baixa de dades delinqüencials dels últims 10 anys i que la ràtio de fets penals per mil habitants registra una xifra un 15% inferior a la resta de Catalunya. En la mateixa nota de premsa, Figuera reconeix l’augment dels robatoris amb força a domicili, però destaca que “l’esforç, la constància i la dedicació acompanyada de la professionalitat de la nostra policia, auguren uns resultats de millora per als propers mesos”. Figuera també ha explicat les bones relacions i coordinació amb policies locals, cossos d’emergències, Guardia Civil i Policia Nacional.
Cristina Manresa, nova cap de la regió metropolitana nord dels Mossos
Societat
Cristina Manresa substituirà Joan Figuera, que portava al càrrec des del 2012 com a màxim responsable de la regió que inclou, entre d'altres, el Vallès
ARA A PORTADA
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
Publicat el
13 de maig de 2017 a
les 11:50
Actualitzat el
13 de maig de 2017 a les
11:51
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
