Dues persones van resultar ferides aquest dimecres 17 de novembre en un accident de trànsit a Terrassa. El telèfon d'emergències 112 va informar a les 15.40 hores d’un accident entre dos turismes al carrer de Provença, amb el carrer del Migjorn.
Un dels vehicles havia bolcat. Fins al lloc va acudir una dotació de la Policia Municipal i una dotació de Bombers, que van capgirar al turisme i van assistir als conductors.
La conductora d’un dels vehicles va ser traslladada a l’Hospital de Terrassa, mentre que l’altre conductor va ser traslladat a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa. Els agents van realitzar l’informe tècnic d’accident i van activar el servei per retirar els vehicles, que havien quedat immobilitzats mecànicament al lloc.
Dos ferits en un accident amb un vehicle bolcat a Terrassa
Societat
Els fets van passar dimecres al migdia
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2021 a
les 18:02
Actualitzat el
18 de novembre de 2021 a les
19:07
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
