Dues persones van resultar ferides aquest dimecres 17 de novembre en un accident de trànsit a Terrassa. El telèfon d'emergències 112 va informar a les 15.40 hores d’un accident entre dos turismes al carrer de Provença, amb el carrer del Migjorn.
Un dels vehicles havia bolcat. Fins al lloc va acudir una dotació de la Policia Municipal i una dotació de Bombers, que van capgirar al turisme i van assistir als conductors.
La conductora d’un dels vehicles va ser traslladada a l’Hospital de Terrassa, mentre que l’altre conductor va ser traslladat a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa. Els agents van realitzar l’informe tècnic d’accident i van activar el servei per retirar els vehicles, que havien quedat immobilitzats mecànicament al lloc.
Dos ferits en un accident amb un vehicle bolcat a Terrassa
Societat
Els fets van passar dimecres al migdia
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
18 de novembre de 2021 a
les 18:02
Actualitzat el
18 de novembre de 2021 a les
19:07
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
