El carrer del Castell de Terrassa, de dos carrils a un de sol els propers dos mesos

La primera fase de les obres d'ampliació del Servei d'Urgències de la Mútua de Terrassa comença demà, a partir de les tres de la tarda

Publicat el 04 de setembre de 2017 a les 10:58
Actualitzat el 04 de setembre de 2017 a les 11:23
El carrer del Castell de Terrassa, situat entre l'Hospital Universitari Mútua de Terrassa i el Parc Vallparadís, passarà de dos carrils a tenir-e un de sol bidireccional. Serà a partir de demà, a les tres de la tarda, quan comenci la primera fase de les obres d'ampliació del servei d'Urgències del centre sanitari. 

L'Ajuntament de Terrassa ha informat que la durada total prevista dels treballs és de nou mesos i mig, però el carrer del Castell només es veurà afectat durant els primers dos mesos. A mesura que les obres vagin avançant fases, l'afectació a l'exterior s'anirà reduint. 

Les restriccions de trànsit d'aquestes properes setmanes afectaran directament a la parada de taxis, tot i que es garantirà una plaça disponible a l’inici del carrer. Aquesta se sumarà a les disponibles a la parada de taxis del carrer de la Igualtat (davant de l’Estació de Vallparadís Universitat).

 

Plànol d'actuació de la primera fase de les obres a Urgències de la Mútua de Terrassa Foto: Ajuntament de Terrassa