El mètode Bates arriba a Terrassa

Publicat el 08 d’abril de 2013 a les 15:18
El 25 i 26 de maig, l'Espai Tosca (carrer del Portal Nou, 1) oferirà un taller de visió natural-Mètode Bates. La xerrada gratuïta per aquells que vulguin conèixer en què consistirà tindrà lloc el proper dilluns dia 15 a les 20.30 hores.

El Mètode Bates és una disciplina holística que permet millorar la visió mitjançant un canvi de consciència de l’ús dels ulls, recuperant la forma natural que tenen per funcionar. El Dr. Bates va descobrir que l’ús de lents correctives fa que els ulls perdin la seva capacitat de fer allò que és adequat per veure-hi bé. Són més una pròtesi que un remei i amb el temps poden agreujar els problemes visuals. El taller estarà impartit per Joana Garcia Palma, educadora Visual-Mètode Bates reconeguda per la AIEV (Associazione Italiana per l’Educazione visiva) i llicenciada en Farmàcia per la UB.

L'horari del taller serà dissabte 25, de 10 a 14h-de 15:30 a 19:30h i Diumenge 26, de 10 a 14 h. Inscripcions: Espai Tosca. C/ Portal Nou, 1 (Int.). Terrassa. Telèfon: 93 784 04 23