En l'adéu de Pilar Bainad

"La nostra mare ha tingut una vida molt llarga i amb el cap ben clar fins al darrer moment, afrontant la mort com a creient amb placidesa i tranquil·litat", escriu Màrius Massallé

Publicat el 19 de febrer de 2015 a les 08:01
Els fills i familiars de la Pilar Bainad Romeo, que va morir el passat 16 de febrer, a l’edat de 96 anys, volem agrair l’acompanyament i el suport que hem rebut de tanta i tanta gent, en la impossibilitat de fer-ho personalment amb cadascú.

La nostra mare ha tingut una vida molt llarga i amb el cap ben clar fins al darrer moment, afrontant la mort com a creient amb placidesa i tranquil·litat.

Volem agrair públicament les atencions que ha rebut aquests darrers 16 anys de la comunitat de les germanes i de tot el personal de la Residència Sant Josep Oriol, així com de les seves amigues i companyes de la residència. Moltes gràcies a totes.

Volem tenir un reconeixement especial de gratitud a l’equip d’infermeria de la residència, a les metgesses del CAP Sant Llàtzer i a l’equip del PADES que tant bé l’han atès sempre, i especialment en aquests darrers dies. A la seva professionalitat hi ha afegit amabilitat i estimació. Moltes gràcies a totes. Han tingut cura de la nostra mare d’una manera excel·lent.

En aquests darrers dies i en el moment, sempre dolorós, de traspàs de la mare, ens hem sentit recolzats i ben acompanyats per amics i companys.

A tots, moltes gràcies.

Màrius Massallé i Bainad, en nom de tota la família