Èxit absolut de l'edició d'enguany del saló «Juguem+» de Terrassa

Més de 8.000 visitants hi van passar entre el 29 de desembre i el 4 de gener, 1.500 que l'any passat | Només el dia d'obertura matinal, el 3 de gener, va superar els 1.000 participants

Publicat el 11 de gener de 2017 a les 13:08
Més de 8.000 persones han passat aquest any pel Recinte Firal de Terrassa per gaudir del Saló Juguem +. El certamen, una de les cites més esperades del Nadal pels infants, va obrir les seves portes del 29 de desembre al 4 de gener, aconseguint una mitjana d'un miler de visitants diaris. En total, 8.123 persones han visitat el Saló Juguem + d'enguany, superant amb escreix els 6.635 assistents que van assistir en l'edició de l'any passat.

Com a novetat, el saló va obrir les portes en horari de matí el dia 3 de gener (de 9.30 a 13.30 h) amb un gran èxit d'assistència de públic, amb més d'un miler de visitants. Tot i que en principi l'obertura matinal estava pensada especialment per facilitar l'assistència dels centres d'esplai de la ciutat, el públic en general també va aprofitar l'obertura per visitar el saló al llarg del matí.

Pel tinent d'alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, "aquest èxit d'assistència, tant pel que fa als esplais com al públic en general, fa pensar que el Saló té capacitat per atreure el públic en unes franges horàries que no només són de tarda. I per això l'any vinent repetirem aquesta ampliació d'horaris per facilitar que tothom tingui la possibilitat de poder assistir al Saló". D'altra banda, aquest any també ha augmentat el nombre d'entrades venudes per poder assistir els tres dies al Saló a un preu més econòmic. Un fet que, segons Aguado, "certifica que hi ha un públic molt fidel al Saló i amb un grau de satisfacció elevat pel que fa a l'oferta del Juguem+".

Una altra de les novetats d'aquest any han estat les activitats programades al carrer, amb el joc com a element principal, per treballar diferents aspectes que potenciïn els valors positius en els infants i les seves famílies. Unes activitats que han contribuït a ampliar l'oferta i acostar el saló al territori i que han comptat amb una assistència de públic força elevada.

El saló Juguem va comptar amb una gran festa de cloenda el passat 5 de gener, a la plaça de Can Roca, coincidint amb l'inici dels actes de commemoració del 25é aniversari dels Jocs Olímpics de 1992 i amb l'arribada de Ses Majestats els Reis de l'Orient. Un acte on el nombrós públic assistent, especialment els més joves, va poder gaudir d'un seguit d'activitats a l'aire lliure i d'un concert interpretat pel grup Macedònia.Organitzat per l'Associació d'espectacles infantils La Xarxa de Terrassa, amb la col·laboració de l'Ajuntament i la participació de diferents entitats de la ciutat, el saló Juguem+ ofereix als visitants un ampli ventall de tallers, jocs, espectacles i activitats que contenen un plus de valors socials i solidaris destinades especialment al públic familiar.