Festa grossa al CEM per inaugurar el Grau de música moderna i jazz

L'acte tindrà lloc aquest dilluns amb la presència dels professors i de Josep Maria Farràs com a músic convida

Publicat el 28 de setembre de 2015 a les 11:19
Des d’aquest curs recentment començat, el CEM (Centre d’Educació Musical) ja és Centre d’Ensenyaments Artístics Professionals de Música amb l’autorització de la Generalitat de Catalunya per a impartir el Grau Professional. Per aquest motiu, aquest dilluns 28 de setembre, organitza l’acte de presentació d’una de les seves especialitats del Grau Professional, la de Música Moderna i Jazz. Serà a les nou de la nit al mateix hall del CEM.
 
S'hi ha convocat a institucions, músics, estudiants de música i a totes les persones amb interès per la música, a participar a la Festa del Grau Professional de Música Moderna i Jazz, on tindrà lloc una presentació per part del Director Ramon Rius i el Coordinador de l’especialitat Oriol González.
 
Seguidament, es convidarà a participar a una Jam Session, on actuaran també els professors de l’escola (Oriol González (bateria), Enric Peinado (guitarra), Joel González (piano), Pep Coca (contrabaix), Philippe Colom (saxo i clarinet, entre d’altres), amb la presència del reconegut trompetista Josep Ma Farràs com a convidat especial.