Hazte Oír ha retirat l'eslògan del bus transfòbic amb el qual l'entitat pretenia entrar a Barcelona després que els Mossos d'Esquadra l'hagin interceptat a Martorell i ja ha aconseguit retirar-lo del dipòsit que la Guàrdia Urbana de Barcelona té al terme municipal de Castellbisbal després d'haver estat immobilitzat. Els membres de l’entitat han pagat una taxa inferior a 5 euros per poder retirar el vehicle del dipòsit. La consellera de Treball, Afers Socials i Família, Dolors Bassa, ha incoat un expedient sancionador perquè considera que l'entitat vulnera la llei contra l'homofòbia 11/2014. Aquest expedient pot comportar a l'entitat una multa de de 1.700 euros,
"Retiren l'autobús de Catalunya traient els missatges transfòbics. Som país amb tolerància zero a discriminació LGTBI!", ha assegurat Bassa a través d'una piulada al seu compte de Twitter.
El president d’Hazte Oír, Ignacio Arsuaga, també ha avançat que recorreran la llei contra l’homòfobia del Parlament davant del Tribunal Constitucional. És a través d’aquesta llei que la Generalitat ha immobilitzat el vehicle per considerar que el missatge que publicitava era transfòbic. El vehicle marxa amb l'única inscripció del logotip de l'entitat i les figures dels dos nens que acompanyaven el polèmic eslògan. Hazte Oír ha titllat de "segrest" l'acció de la Generalitat i ha anunciat que, a banda, denunciarà les agressions físiques contra Arsuaga que han tingut lloc a Pallejà.
Hazte Oír retira l'eslògan del bus i marxa de Catalunya
Els Mossos han interceptat l'autobús a Martorell i l'han portat al dipòsit de Castellbisbal | L'entitat es planteja recórrer la llei contra l’homofòbia davant del TC i denunciarà les agressions
Ara a portada
Publicat el 17 de març de 2017 a les 21:31
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa