Recordem fets passats: Al Ple Municipal del gener, l'equip de govern va presentar un Dictamen, amb la proposta de compra de 15 nous autobusos (6 híbrids).
L'oposició, amb diferents motivacions (alguns en volien més híbrids i d'altres menys... més cost econòmic o més cost mediambiental i sanitari), va rebutjar-ho per no arribar a un acord.
Pocs dies després, la FAVT emetíem un comunicat públic expressant la nostra preocupació; i és que, la desavinença política es traduïa en la demora de les esperades, noves i necessàries unitats que havien de renovar l'envellida i problemàtica flota.
En el mateix escrit, demanarem diàleg, entre govern i oposició, per possibilitar l'acord de compra dels màxims autobusos híbrids i l'aprovació de la mateixa al Ple de febrer. I per sort, el diàleg es va produir i l'acord va arribar. L'equip de govern, ha portat al Ple de febrer la mateixa proposta presentada el mes anterior amb l'ampliació de comprar dos nous camions de recollida de residus. Davant d'aquest fet, la FAVT volem manifestar: La satisfacció per l’acord de compra dels autobusos, ja que permetrà la renovació de part de l’actual flota malmesa.
També la nostra perplexitat, i és que l’acord només contempla la compra de 6 autobusos híbrids envers els 9 de gas-oli (menys saludables i molt més contaminants). A més d'expressar la preocupació per què els nous autobusos no arribaran fins a finals d’any. Fa por pensar en les possibles avaries i problemes que poden tenir quan arribin les altes temperatures... Recordem els fets de l’any passat i no oblidem que en les últimes setmanes s'han avariat dos autobusos
Per tot això, requerim a l'equip de govern dues qüestions: 1a) Facin els màxims per avançar l'arribada de, almenys, algunes de les noves unitats. 2a) I el compromís d'exigir a TMESA un millor manteniment de la flota actual.
La FAVT Terrassa diu què en pensa de la compra d'autobusos acordada al ple
Societat
S'exigeix a TMESA un millor manteniment de la flota actual dels vehicles de transport
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
15 de març de 2016 a
les 06:02
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
