
El portal de relacions personals en català creat a Matadepera pels emprenedors Joan Arenyes i Mariola Dinarès, www.QuedemOnline.cat, compleix 10 anys. "La gent que busca parella és en general optimista i positiva", diuen els seus promotors.
QuedemOnline.cat arriba als seus deu anys estrenant un potent motor de cerca de parella "a la carta". Es pot buscar company o companya a través de la música, les aficions, la pràctica d'un esport, la professió o una característica física.
Empresa pionera
La pàgina dels dos emprenedors matadeperencs és pionera en la cerca de relacions personals en català. L'objectiu inicial del projecte de Dinarès i Arenys era normalitzar l'ús de la llengua en aquesta mena de serveis a Internet. En castellà, la idea ja feia temps que funcionava, i era una experiència amb força èxit a d'altres països.
"10 anys després aquest objectiu ja està assolit. Ara donem un pas més enllà i ajudem a la gent a trobar-se físicament fora de la xarxa amb les festes "QuedemOnLive! (Quedem en directe)".
A la pàgina web d'arrels matadeperenques hi ha inscrits de tot el país, i la xifra ja arriba a 8.000. Són persones que volen fer nous contactes, trobar parella o ampliar el seu cercle d'amistats i volen fer-ho fent servir la seva pròpia llengua.
A més de facilitar nous contactes d'una forma ràpida, per mitjà de fotos, missatgeria privada, xat o anuncis, hi ha assistència personalitzada a través del servei d'Atenció a l'usuari.
QuedemOnline també permet fer una cerca avançada de la persona que es vol, en funció de l'edat, origen, lloc de residència, gustos, caràcter, aficions, físic, professió.