A principis del 2010 els supermercats Mercadona de tot l'estat, entre ells els onze establiments que la cadena valenciana té a Terrassa, ja no permetran fer la compra per Internet. Segons han explicat fons de la companyia, han pres aquesta decisió "davant la impossibilitat de trobar durant aquests anys una fórmula eficaç que permeti que els servei no afecti, com ho fa actualment, l'activitat habitual dels seus supermercats". El servei de Telecompra es va inaugurar el 2001 i representava el 0,8% del total de les vendes de Mercadona, és a dir, 121 milions d'euros. Els mateixos responsables de l'empresa reconeixen que han detectat que el 95% de les persones que realitzen les compres on-line també van físicament al supermercat amb assiduïtat.
Sabadell serà la primera ciutat on s'interrompirà aquest servei. D'aquesta manera, a partir del proper 28 de juliol ja no es podrà adquirir cap producte dels establiments de la cadena a la localitat per via on-line. El fet d'escollir Sabadell ho argumenten amb la mostra dels perfils que fan la seva compra als diferents establiments de la cadena, llars amb persones de totes les edats però també empreses.
Contraprestació
Des de la companyia ja han avançat que malgrat retirar la Telecompra continuarà "estudiant sistemes alternatius i més eficients al mantingut fins ara, cosa que podria permetre recuperar aquest servei en un futur". En contrapunt llancen un nou projecte de Servei a Domicili.
L'objectiu és "facilitar el transport de les compres de pes i les compres en general", tal com ja han dit. Per tant, es doblaran els trams horaris de repartiment, dels quatre actuals a vuit, i es vol eliminar els temps d'espera.
Aquesta iniciativa endegarà l'any 2010 i suposarà una inversió per part del proveïdor logístic (Acotral) de 15 milions d'euros, la compra de 500 vehicles de repartiment i la creació de més de 1.000 llocs de treball.
Sabadell serà la primera ciutat on s'interrompirà aquest servei. D'aquesta manera, a partir del proper 28 de juliol ja no es podrà adquirir cap producte dels establiments de la cadena a la localitat per via on-line. El fet d'escollir Sabadell ho argumenten amb la mostra dels perfils que fan la seva compra als diferents establiments de la cadena, llars amb persones de totes les edats però també empreses.
Contraprestació
Des de la companyia ja han avançat que malgrat retirar la Telecompra continuarà "estudiant sistemes alternatius i més eficients al mantingut fins ara, cosa que podria permetre recuperar aquest servei en un futur". En contrapunt llancen un nou projecte de Servei a Domicili.
L'objectiu és "facilitar el transport de les compres de pes i les compres en general", tal com ja han dit. Per tant, es doblaran els trams horaris de repartiment, dels quatre actuals a vuit, i es vol eliminar els temps d'espera.
Aquesta iniciativa endegarà l'any 2010 i suposarà una inversió per part del proveïdor logístic (Acotral) de 15 milions d'euros, la compra de 500 vehicles de repartiment i la creació de més de 1.000 llocs de treball.
