L'Atlètic Terrassa s'ha classificat per a jugar la final a quatre de l'EHL, la màxima competició europea d'hoquei herba, després de derrotar per 3 a 2 el Lovaina als quarts de final.
És un fet històric, ja que és la primera vegada que el club egarenc hi participarà, i el programa de Catalunya Ràdio Tot Gira n'ha parlat amb el jugador egarenc Oriol Malgosa. La Final Four tindrà lloc el proper mes de maig a Barcelona.
Oriol Malgosa (Atlètic Terrassa): «Anàvem a gaudir i després competir»
L'Atlètic Terrassa va fer història aquest cap de setmana després d'aconseguir bitllet per a la Final Four de l'Euro Hockey League que tindrà lloc el proper mes de maig a Barcelona
Publicat el 29 de març de 2016 a les 11:59
Actualitzat el 30 de març de 2016 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
