Dos equips ratllats es van enfrontar per primer cop en categoria sènior Primer derbi femení de la història del Club Egara El Club Egara i l’Egara 1935 de Segona Divisió femenina es van enfrontar aquest dissabte passat al Pla del Bon Aire, en un encontre històric per al hockey femení de l’entitat ratllada. Es tractava del primer partit oficial entre dos equips del club en categoria sènior. La victòria va ser per l’Egara (1-3) gràcies als gols de Karina Domingo, Carlota Feiner i Mariona Fitó.
L’encarregada d’anotar el gol del 35 va ser Anna Arch. Des d’aquesta temporada el conjunt blanc i blau té tres equips sèniors a la categoria femenina. El primer, a Divisió d’Honor, i dos més a Segona Divisió: L’Egara 1935 i el Club Egara, que a més de fer de filial del primer equip, també intenta lluitar per l’ascens a Primera Divisió, categoria d’àmbit estatal. Aquest fet, suposa una nova aposta pel hockey femení, que cada vegada guanya més força i segueix creixent al club del Pla del Bon Aire. Fent memòria, el hockey femení arriba al Club Egara la temporada 75-76, quan es forma el primer equip de la casa.
Des d’aleshores s’ha anat creixent fins arribar a l’elit. La temporada 98-99 es va assolir el primer ascens a Divisió d’Honor i l’any 2010 es va aconseguir el primer títol absolut, el Campionat de Catalunya. Enguany, a més, el Club Egara DHF també s’ha proclamat campió de Catalunya per tercera vegada a la seva història i es consolida així com a un dels conjunts més importants a escala catalana i estatal.
Primer derbi femení de la història del Club Egara Terrassa
Societat
Dos equips ratllats es van enfrontar per primer cop en categoria sènior
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
12 de novembre de 2014 a
les 18:46
Actualitzat el
12 de novembre de 2014 a les
18:49
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
