"Malauradament, és la tònica general dels darrers temps, exemplificada també amb el fet que no s’ha cobrat ni de ben tros les ajudes que pertocarien per les conseqüències de les ventades del passat mes de desembre fruit que l’Ajuntament no va reclamar convenientment ni en temps ni en forma".
S'amper explica que el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic (TCCSP) va anular l’adjudicació del concurs de transport col·lectiu públic urbà de Terrassa demanant que l’Ajuntament fonamentés millor la publicació tècnica atorgada a l’adjudicatària. "Ho va presentar de nou i torna a fonamentar-ho erròniament a tenor del citat tribunal. Les conseqüències inicials són tres: la primera és que passarà almenys mig any fins que no es pugui signar el contracte amb l’empresa adjudicatària, ja que cal tornar a motivar la valoració tècnica, presentar-la de nou al TCC i, si s’accepta, signar el contracte i que l’empresa comenci a prestar el servei. La segona és que durant aquest mig any, TMESA continua operant amb un cost superior al que es podria haver aconseguit gestionant acuradament. Aquest cost, atenent als pressupostos liquidats d’exercicis anteriors, és de 7 milions d’euros anuals. La tercera és que els fets evidencien que la gestió per inèrcia després de 36 anys de govern socialista ja no aporta res més a la ciutat que no sigui errors, desaprofitament d’oportunitats, i perjudicis econòmics."
S'amper explica que el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic (TCCSP) va anular l’adjudicació del concurs de transport col·lectiu públic urbà de Terrassa demanant que l’Ajuntament fonamentés millor la publicació tècnica atorgada a l’adjudicatària. "Ho va presentar de nou i torna a fonamentar-ho erròniament a tenor del citat tribunal. Les conseqüències inicials són tres: la primera és que passarà almenys mig any fins que no es pugui signar el contracte amb l’empresa adjudicatària, ja que cal tornar a motivar la valoració tècnica, presentar-la de nou al TCC i, si s’accepta, signar el contracte i que l’empresa comenci a prestar el servei. La segona és que durant aquest mig any, TMESA continua operant amb un cost superior al que es podria haver aconseguit gestionant acuradament. Aquest cost, atenent als pressupostos liquidats d’exercicis anteriors, és de 7 milions d’euros anuals. La tercera és que els fets evidencien que la gestió per inèrcia després de 36 anys de govern socialista ja no aporta res més a la ciutat que no sigui errors, desaprofitament d’oportunitats, i perjudicis econòmics."