Associació Professional d'Agents Rurals de Catalunya ha informat que el jutjat d'instrucció número 4 de Lleida ha suspès la llicència d'armes i de caça al propietari de l'arma amb què un caçador va matar dos agents rurals el passat 21 de gener al vedat d'Aspa (el Segrià). Això suposa que no pot participar en caceres ni obtenir una nova llicència.
Aquesta era una mesura cautelar demanada pel lletrat de la Generalitat seguint les indicacions del Departament d'Agricultura. L'home, Miguel Ángel Fernández, va declarar dilluns passat al jutjat i va quedar en llibertat amb càrrecs com a presumpte cooperador necessari en un delicte de tinença il·lícita d'armes. La Guàrdia Civil ja li va imposar una sanció i li va retirar totes les armes que tenia al seu nom.
L'home que tenia al seu nom l'escopeta amb què es va cometre el crim d'Aspa va explicar al jutjat que se la va descuidar dos dies abans del crim al vehicle d'Ismael Rodríguez, autor confés dels fets, quan tots dos, que eren amics, van anar junts a un vedat, segons va explicar el seu advocat, Ignasi Masses. Dies abans Fernández va acudir amb Rodríguez a la Guàrdia Civil per canviar el nom d'aquesta escopeta i de dues armes més perquè al seu amic li caducava la llicència i se les va quedar ell.
Suspenen la llicència al propietari de l'arma amb què un caçador va matar dos agents rurals
Societat
La Generalitat havia sol·licitat que s'apliqués aquesta mesura cautelar
ARA A PORTADA
-
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
Publicat el
05 de març de 2017 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
