27
de novembre
de
2023, 10:57
Actualitzat:
11:25h
L'Ajuntament i la Cambra de Comerç de Terrassa tornen a impulsar la campanya Terrassa Val Molt!, que posarà a disposició de la ciutadania 57.600 vals de consum de 5 i 10 euros a meitat de preu, per un valor total de 384.000 euros. Els vals, que serviran per comprar als comerços locals adherits a la campanya, es posaran a la venda el pròxim dilluns, 4 de desembre.
Les dues institucions reforcen una iniciativa de dinamització comercial que es va estrenar l'any passat, amb un gran èxit, per beneficiar tant els consumidors com les empreses de serveis, comercials i de restauració. Com va dir l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, "amb aquesta campanya volem tornar a aportar una injecció econòmica i de moral al teixit comercial local, per dinamitzar-lo i acompanyar-lo en un context de dificultat". I és que el comerç de proximitat "és una aposta de progrés de la ciutat" i un "objectiu compartit" amb la Cambra de Terrassa.
Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç, Ramon Talamàs, ha destacat que "seguint els multiplicadors emprats per la teoria i pràctica econòmica, la campanya de vals generarà una activitat comercial captiva de quasi dos milions d'euros, unes 7,7 vegades l'aportació municipal".
La dinàmica de la campanya serà igual que la de l'any passat: el valor del val serà el doble del seu preu. Hi haurà 38.400 vals de 5 euros, que la ciutadania podrà adquirir per 2,5, i de 19.200 vals de 10 euros, que es compraran per 5. La venda de vals s'iniciarà el 4 de desembre a través de la web, i s'estendrà fins al 14 de gener o fins que s'esgotin les existències.
Per accedir als vals, caldrà ser una persona física major de 16 anys, i tenir un document d'identitat vàlid, ja que les butlletes són nominals i intransferibles. Només es podran fer servir una vegada, i cada usuari podrà beneficiar-se d'un màxim de 30 euros.
En la primera edició de la campanya, la ciutadania va adquirir tots els vals, i en va gastar el 98,6% als 214 comerços i serveis adherits a la campanya. L'import corresponent als vals que no es van gastar s'han destinat a finançar una acció formativa a disposició del comerç local sobre digitalització dels comerços.
Per sectors, els comerços que van bescanviar més vals de descompte van ser les llibreries (17,4%), seguides de les carnisseries (11,1%), les botigues de moda (10,5%), les sabateries (10%) i les botigues de fruita i verdura (9,3%).
Les dues institucions reforcen una iniciativa de dinamització comercial que es va estrenar l'any passat, amb un gran èxit, per beneficiar tant els consumidors com les empreses de serveis, comercials i de restauració. Com va dir l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, "amb aquesta campanya volem tornar a aportar una injecció econòmica i de moral al teixit comercial local, per dinamitzar-lo i acompanyar-lo en un context de dificultat". I és que el comerç de proximitat "és una aposta de progrés de la ciutat" i un "objectiu compartit" amb la Cambra de Terrassa.
Per la seva banda, el president de la Cambra de Comerç, Ramon Talamàs, ha destacat que "seguint els multiplicadors emprats per la teoria i pràctica econòmica, la campanya de vals generarà una activitat comercial captiva de quasi dos milions d'euros, unes 7,7 vegades l'aportació municipal".
La dinàmica de la campanya serà igual que la de l'any passat: el valor del val serà el doble del seu preu. Hi haurà 38.400 vals de 5 euros, que la ciutadania podrà adquirir per 2,5, i de 19.200 vals de 10 euros, que es compraran per 5. La venda de vals s'iniciarà el 4 de desembre a través de la web, i s'estendrà fins al 14 de gener o fins que s'esgotin les existències.
Per accedir als vals, caldrà ser una persona física major de 16 anys, i tenir un document d'identitat vàlid, ja que les butlletes són nominals i intransferibles. Només es podran fer servir una vegada, i cada usuari podrà beneficiar-se d'un màxim de 30 euros.
En la primera edició de la campanya, la ciutadania va adquirir tots els vals, i en va gastar el 98,6% als 214 comerços i serveis adherits a la campanya. L'import corresponent als vals que no es van gastar s'han destinat a finançar una acció formativa a disposició del comerç local sobre digitalització dels comerços.
Per sectors, els comerços que van bescanviar més vals de descompte van ser les llibreries (17,4%), seguides de les carnisseries (11,1%), les botigues de moda (10,5%), les sabateries (10%) i les botigues de fruita i verdura (9,3%).